Édes-pikáns csirke

2009. május 29.

Hogy mi legyen ma ebédre már tegnap este eldőlt. Néha, ha ihlethiányban szenvedek meg szoktam kérdezni N.-t mit enne. Persze a legtöbbször nem kapok választ, amikor meg tudom, hogy mit főzzek, kérdezés nélkül ad öteleteket a másnapi menüre vonatkozólag. Persze tegnap este se kaptam választ, legalábbis nem azonnal. Mert N. elővette új játékszerét egy iPhone-t és két percen belül az orrom alá tolta a választ, hogy mit szeretne ma enni.

sweet-pikant chicken

2 személyre:
1 csirkemellfilé
1 dl szójaszósz
1 ek cukor
2 tk méz
só, bors
újhagyma
sárga és narancs színű paprika
fehér káposzta

A csirkét nagyobbacska kockákra vágtam és pici olajon hirtelen megpirítottam. Két szál újhagymát felkarikáztam, csíkoztam némi narancs és sárga színű kaliforniai paprikát és vékony szálasra szelteltem úgy egy maréknyi fehér káposztát. Amikor a húskockák már majdnem kellően pirosak voltak, hozzádobtam a zöldségeket és tovább pirítottam az egészet. Borsoztam, megszórtam a cukorral és rácsorgattam a mézet, valamit ráöntöttem a szójaszószt és pici vizet. Nagy lángon pár percig forraltam. Megkóstoltam só ügyileg és késznek nyilvánítottam. Rizst főztem hozzá.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szeretem a kínai konyhát, tetszik a recepted köszönöm:)

ADATVÉDELEM

Recepjeim, fotóim, egyéb írásaim kizárólag az írásos beleegyezésem után közölhetőek más oldalakon vagy nyomtatásban. Ez alól kivételt képeznek azok a gyűjtőoldalak, ahol nem közlik az egész írást, hanem csak annak első pár sorát és a folytatásért a blogomra kattint az olvasó.

Rendszeres olvasók

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP