Rántott csikemellfalatok rizibizivel

2009. augusztus 3.

Amikor a bakancslistás ételeken gondolkoztam, hogy mi is lenne az a 10 étel-ital amit mindenképpen szeretnék még egyszer elfogyasztani, rájöttem, hogy milyen régen nem készítettem már az egyik nagy kedvencemet a rántott csirkemellet, ezért ma ez készült ebédre. Az elkészítését nem részletezném, mindenkinek van bevált módszere a panírozásra és a rizibizi készítésre. Ugyan későn jutott eszembe, hogy elszaladjak egy üveg csemegeuborkáért vagy cékláért, de a nélkül is nagyon finom volt és nagyon jól esett.

Fried chicken with rice and peas

10 megjegyzés:

Vica írta...

Eddig is szerettem a képeidet, de ez valami csodaszép lett:)

duende írta...

Tényleg csodálatos lett a kép! :)
És az étel is finom! Bár - nekem inkább krumlival... (Krumplifüggő vagyok.)

Viktoria írta...

Ez most tényleg jó kép lett, örültem is neki :)
Az igazság az, hogy én is krumplival szeretem,de tegnap előtt elfogyott és a párom nem enged venni, mert az anyukájáék kertjében van és onnan akar hozni. Igazság szerint én az utálom, mert lehet saját termesztés és nincs permetezve meg hormonok benne, de az állástól ki kukackák leszne benne én meg kesztyűben pucolom és folyamatosan a felét ki kell dobnom a felét egy krumplinak mire használhatóvá tisztítom. BRRRRRRRR....

duende írta...

Juj. Nem is láttam még ilyet. Igaz, a piacon ahol beszerzem a krumplit, szerintem mindenhol permetezik is.
Nem is tudtam, hogy így jár a gumója, ha nincs permetezve...

szepyke írta...

Szerintem mindig szépek a képeid!
És ez az étel is tökéletes. :)

duende írta...

Végigolvastalak! :)
És találtam sok kipróbálandó ételt! Köszi! :)

Viktoria írta...

Szepyke, köszönöm :). Bár szerintem a kezdeti képek nem voltak jók egyáltalán. De már dolgozom a javításunkon!

Viktoria írta...

Duende,
Hát ha nem is permetezik, mert ugye a krumpli a föld alatt terem, akkor a földet kezelik valamivel gondolom én, de nem vagyok egy kertész típus szóval csak tippelek. De az biztos, hogy amit piacon vagy szupermarketben vettem krumplit az bármeddig is állt max. kicsírázott és ráncos lett,de kukackák soha nem voltak benne.
Különben köszönöm, hogy elolvastál. Láthattad, hogy az elején elég randa képeket sikerült produkálnom, de ugye vannak bevált ételek amik ismétlődek, úgy hogy most miután már kicsit rájöttem, hogy lehet szebb képet készíteni, ha valami olyat főzök ami már fennt van azt újrafényképezem, hátha valaki visszaolvas és az új kép alpján több kedvet kap az elkészítéshez, meg magamnak is csinálom, hogy az egész az elejétől szép legyen.

duende írta...

Egyáltalán nem olyan rosszak - mint mondod - a kezdeti képek.
Nézd meg az én blogomat - én is sokat fejlődtem. Akkor kezdtem fotózni, mikor a blogolást kezdtem, és ez látszik is. De így van jól - fejlődünk! :)
A fényképezés is olyan, mint a főzés. Csak a gyakorlatban lehet megtanulni.

Viktoria írta...

Hát megnéztem a Te kezdeti képeidet. A tieid klasszisokkal jobbak az enyémeknél. De úgy igaz, ahogy írtad : Gyakorlat teszi a mestert :)

ADATVÉDELEM

Recepjeim, fotóim, egyéb írásaim kizárólag az írásos beleegyezésem után közölhetőek más oldalakon vagy nyomtatásban. Ez alól kivételt képeznek azok a gyűjtőoldalak, ahol nem közlik az egész írást, hanem csak annak első pár sorát és a folytatásért a blogomra kattint az olvasó.

Rendszeres olvasók

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP