Mi legyen a bloggal és Beba napló

2011. március 3.

Hát nincs ihlet. Nincs motiváció. Alkotói válság? A fene tudja. Nincs kedvem se sütni, se főzni. Na persze azért éhen nem halunk, csak éppen azokat főzöm amiket eddig is. Nincs kedvem újat kipróbálni. Illetve próbálok új recepteket, csak éppen fényképezni nincs kedvem őket. Már gondolkoztam rajta, hogy bezárom a bazárt. Még nem döntöttem el teljesen. Már napok óta tervezek egy sütit sütni, ami ide is fel fog kerülni, ha végre elkészül.
Még Beba napló sincs. Úgyhogy ezt most pótolom. Február 21-én 9 hónapos lett. Lassan kezdhetek gondolkozni az első szülinapi tortáján! Stabilan ül. A kezünkbe kapaszkodva feláll, kizárólag így, sehogy máshogy nem hajlandó. Amúgy egy kis lustaság, mivel eszében sincs kúszni, mászni. Illetve kúszni azt szerintem tud, de csak és kizárólag a franciaágyunkon, vagy a kiságyában. Ágyban párnák közt, úgy a jó. 5 foga van, most jön  a hatodik. Mondja baba (görögül apa), mama (görögül anya), mam (görögül a hami megfelelője), illetve mama mam/mam mama amikor már nagyon éhes. És az ő babanyelvén mostanában be se áll a szája. Január végén repülőn is ült. Magyar nagyit és magyar papát meglátogattuk. A repülést kifejezetten élvezte, nagyon jól viselkedett, szinte végig aludt. Viszon a Malév mióta one world tag nagyon leadott a színvonalból, nem elég hogy egy fűrészporízű szendvicset és üditőt+kávét/teát szolgálnak fel fedélzeti ellátás címén, de az már végképp felháborító, hogy egyetlen egy kispárna se volt a fedélzeten, így visszafelé mikor 1:45 perc után leszálltunk Athénban nem éreztem a kezem, mert párna híján nem tudtam kivenni az alvó gyerek feje alól.
Ami az ételeket illeti azt mondhatom, hogy szeret enni. A kedvence a répa, a sütőtök és a brokkoli. A csirkehusit és a cukkinit annyira nem szereti. Már két hónapja kap joghurtot amit nagyon imád, és tésztát is (szigorúan tojásmenteset). Szeret babakekszet és kenyérhéjat rágcsálni.
Legújabban pedig kunyerál. Nem számít, hogy 10 perccel az előtt ette degeszre magát, ha lát engem vagy az apját enni képes addig hisztizni amíg a nyelvéhez nem érintünk a mi ételünkből.
És iszonyúan anyás. Legújabb az, hogy kapaszkodik a pulcsimba még öltözés és peluscsere közben is. Ha kikerülök a látóteréből akkor éktelen hisztibe kezd, aminek azon nyomba vége szakad, mihelyt felveszem őt. Ez van.
8 hónaposan:

8 months

9 hónaposan:

9 months

Most hogy már stabilan ül, próbálkozom minden hónapfordulón "művészisesebb" képeket csinálni. Amikor még úgy volt, hogy karácsonyra megyünk magyar nagyiékhoz akkor terveztem, hogy Renivel, Az élet napos oldalának a tulajdonosával készíttetek képeket a hölgyeményről, de végül sajnos nem jött össze a dolog. Így most én házilagosan próbálkozom. Több-kevesebb sikerrel. Nekem és apukának tetszenk a képek az a lényeg!

12 megjegyzés:

Reni írta...

Milyen nagy már! Hihetetlen, hogy ennyi idő eltelt már a születése óta. Vártam, hogy esetleg jelentkezel majd, de ezek szerint nem jutottatok haza, így a a fotózás is elmaradt.
Szerintem amúgy szép képek! Nem sok anyuka tud ilyen fotókat készíteni a gyermekéről!
Ja és ne zárd be a blogot. Lehet, hogy most vegetál, de az is lehet, hogy később megbánnád. Addig itt van az, amit eddig felraktál, táplálkozunk ebből :)

Mónika írta...

Ilyen modellel könnyű jó képeket készíteni!
:D
Van "alkotói" válság mindenkinél, de ez ne jelentse azt, hogy fogsz csapot-papot és bezársz mindent!
Aki olvas téged, megvár míg kihevered ezt a kritikus időszakot!
:)

Iza írta...

Én is csak azt tudom mondani hogy ne zárd be a blogodat.Annyi jó recept van fenn, hogy kár lenne értük. (én épp most jegyzetelem őket a kis receptes füzetembe).
Beba pedig nagyon tündéri!:)

Agni írta...

Szia, ne zárj! Nálam olyan is volt, fél évig nem írtam. Már többször be akartam zárni, aztán rájöttem, zavart az összevisszaság, változtattam. Most 3 blogot szerkesztek, megint változtatni akarok. Szóval hagyd, majd kialakul, jó ez a kis kapcsolat a magyar világgal, írj amikor kedved van! A baba gyönyörű,a képek szuperek!

duende írta...

Csodálatosan szép ez a kislány! :)
Nehogy bezárd a bazárt, mert imádom a receptjeidet, sokszor nézelődöm nálad. Kár lenne érte...

timus írta...

Majd elmúlik az a válság, addig elpihenget egy kicsit a blog, a régi recepteket meg folyamatosan keresik szerintem. :) Szóval rá se nézz, aztán egy nap majd eszedbe jut valami... :D

Névtelen írta...

Gyönyörű a kislányod, csak gratulálni tudok hozzá.
A blogot pedig ne zár be, hiszen ez az internet, itt nem kell semmit bezárni, itt megáll az idő, itthagyhatod, pihenhetsz, feltöltődhetsz és majd visszajössz, mikor úgy érzed, ha úgy érzed. Ne keseredj el, alkotói válság mindenkivel van, ez egy természetes folyamat (mármint a kiégés) egy kiadós pihenés, legyen egy hét, vagy egy hónap vagy még több, mindent rendbehoz. Kellenek a lentek ahhoz, hogy az ember utána fennt legyen. Nem okoskodásból mondom, de pszichológia hallgatóként (részben) mondom: nem gáz, ne görcsölj rá, dőlj hátra és élvezd a feltöltődés időszakát.
Egyébként nyugaton (na persze nem itt) nagyobb cégeknél, van, hogy egy éves "feltöltődést" adnak, hogy újra kreatívan és lelkesen dolgozzanak a dolgozók.
Szóval pihenj! Mi meg várunk vissza!

Anazar írta...

Ha majd tombol a tavasz meg a nyár, meglátod, tele leszel ötletekkel ;-)

Viktoria írta...

Köszönöm szépen mindenkinek :DDDDD!
Akkor nem zár be a bazár, csak szünetel egy kicsit.
Nagyon köszönöm a dícséreteket a lányzóm nevében is. Továbbítottam neki!

Nóri írta...

kicsit megkesve, es csak ismetelve az elottem szolokat:
Szuperek a kepek es nagyon nagyon edes a Beba!!!!!
Ne zarj be!!! :) majd jon az ihlet!
Sok puszi a behavazott Athenbol :)

á la carte kulinaria írta...

egy igazi kis hölgyemény... hogy telik az idő, még csak most született. A bloghoz meg kitartást, be ne zárd, hidd el sokan vagyunk így, ahogy Te is. Ne legyen nyomás rajtad, majd akkor írsz bele, amikor kedved van ismét, aki szeret, az akkoris visszatér, illetve addigis keresget a finomabbnál finomabb receptek között.

Viktoria írta...

Nóri, Á la carte,
köszönöm!
Talán a tavasz és a nyár újra megihlet ;)

ADATVÉDELEM

Recepjeim, fotóim, egyéb írásaim kizárólag az írásos beleegyezésem után közölhetőek más oldalakon vagy nyomtatásban. Ez alól kivételt képeznek azok a gyűjtőoldalak, ahol nem közlik az egész írást, hanem csak annak első pár sorát és a folytatásért a blogomra kattint az olvasó.

Rendszeres olvasók

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP