A barátság tündérei

2009. március 1.

Még nagyon új vagyok a blogok között, pontosan ezért nagyon meglepett és nagyon jól esett Mirelle, Eva és Ildinyó ajándéka. A barátságokról gondolkoztam nem is olyan régen. Eddig úgy gondoltam, hogy igazi barátság csak akkor alakulhat ki, ha a barátság gyerekkorban vagy tinédzserkorban születik, mivel felnőtt korára az embernek már megvannak a kialakult legjobb barátai-barátnői és talán nem fér bele már új kapcsolat. De ez nem igaz. Egy barátság lehet sokkal jobb és közvetlenebb, ha felnőttkorban köttetik. Mivel másfél évvel ezelőtt elköltöztem Magyarországról, az ottani barátok szinte elvesztek. A telefon drága, a posta elavult, az e-mail nem olyan közvetlen, illetve nem mindenki olyan haladó, hogy msn-n vagy skype-on lehessen kapcsolatot tartani. Új ország, új élet, új lehetőségek-kihívások és nem utolsó sorban új barátok. És lehetséges mikor ideértem azt hittem soha nem lesz barátnőm, olyan akivel mindent meg lehet beszélni, de lám lett. Ugyan majd egy év telt el mire "megtaláltam" de lett. Aztán elkezdtem blogot írni és azt hiszem ez által is lesznek új barátaim.

"Ezek a blogok szerfelett bájosak, a blog íróknak az a céljuk, hogy barátok és barátságosak legyenek. Reményeink szerint ezen díj átadásakor több barátság keletkezik, a barátság elterjed, és több figyelmet kap a blogger. Amikor továbbadod, kérlek vedd figyelembe ezen elveket. Válassz nyolc embert."








6 megjegyzés:

erős ildikó írta...

Nagyon köszönöm, hogy így gondolsz rám!

Névtelen írta...

De helyes vagy, köszönöm szépen:)

Rebaba írta...

Köszi, és viszont :)

Névtelen írta...

Köszönöm, hogy gondoltál rám. Örülök, hogy Rádtaláltam. :)

Orsi

Unknown írta...

Köszönöm, még ha kicsit megkésve is! Nagyon jólesik! :o)

Maci :o)

Viktoria írta...

Maci,
szívesen :)

ADATVÉDELEM

Recepjeim, fotóim, egyéb írásaim kizárólag az írásos beleegyezésem után közölhetőek más oldalakon vagy nyomtatásban. Ez alól kivételt képeznek azok a gyűjtőoldalak, ahol nem közlik az egész írást, hanem csak annak első pár sorát és a folytatásért a blogomra kattint az olvasó.

Rendszeres olvasók

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP