N. karácsonyi ajándéka

2009. január 3.

Ugyan karácsony már elmúlt, mégis említést tennék a konyhánk új lakójáról. A párom N., mint a legtöbb görög igazi kávéimádó. Nyáron a frappé és a freddo, télen az espresso és a cappuccino tejhabbal a kedvence, illetve itthon kávéfőző híján a forró nescafe. Nap nem múlhat el, jobban mondva nem kezdődhet el kávé nélkül a számára. Én részemről a nem kávézók táborát gyarapítom, ha néha napján mégis kávét innék az csak a görög kávé lehet. Én freddito és a freddoccino imádó vagyok, ami szintén tartalmaz kávét, de nem lehet kiérezni az ízén.
Többszöri látogatás a barátainknál akiknek kapszulás Nespresso gépük van, valamint Dolce Vita kávéfőzős posztjának lefordítása és a George Clooney-s reklám mind többszöri megnézése után a párom teljesen beleszeretett az itthoni tökéletes espresso ivásának a lehetőségébe. A Nespresso oldalát naponta többször látogatta és nézegette a kávézós vágyainak tárgyát. Mire én mondtam neki írj levelet Aigos Vasilis-nak (a télapó görög megfelelője) és meglátjuk mi lesz. A levél megszületett és bekerült a karácsonyfa alá, majd Aigos Vasilis (én) kézhez kapta és elolvasta:

"Kedves Uram (bocsánat, ez alatt Aigos Vasilist értem),
Az igazat megvallva nem igazán emlékszem mikor írtam utoljára levelet neked (Ha valaha írtam egyáltalán??). Kedves Agios Vasilis, amit szeretnék az egy kávéfőző (Espresso). A modelje: XN2007 CHAMPAGNE, manuális, kérlek nézd meg a kedvencek között a Nespresso Hellas oldalát ahonnan meg tudod rendelni. A további részletekért, mint pl.: kávé (milyen tipusú, hány kapszulát), csészék (melyik és mennyi), kérlek hívj fel ezen a telefonszámon ......., csakis a hibák elkerülése végett! Most be kell fejeznem, mert így is sokat írtam már. Szeretlek nagyon Aigos Vasilis-em és kérlek vedd figyelembe, hogy szerda délután Nespresso Volluto-t szeretnék inni.
Köszönöm Aigos Vasilis!"

Hát ez után a levél után persze A.V. nem tudott nemet mondani és megrendelte a gépet, a kávét és a csészét. A csomag határidőre (itt december 31-én jön A.V. és hozza az ajándékokat) meg is érkezett a karácsonyfa alá, majd onnan beköltözött a konyhánkba, és december 31. óta kávémanó naponta 2 kávéval ünnepel :).
Ime a gép, ami még nekem is elnyerte a tetszésemet, a kép a Nespresso holnapjáról származik:

Nespresso

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekünk is ilyen van és imádom. Vannak jó kis koffeinmentesek is, ha nem nagyon szereted a kávét. Kriszta

Viktoria írta...

Magával a kávéval nincs problémám vagy a koffeinnel, csak azzal a bizonyos keserű kávé ízzel. Az espressot is csak úgy tudom meginni, ha édes és sok tej van benne, mint amikor tejeskávét iszol.

Névtelen írta...

Ezt megértem, én is csak sok tejjel iszom a kávét. De ennek a kávénak tényleg merőben más íze van mint a többinek. Nekem már hozzátartozik a mindennapokhoz, egy csésze nespresso reggel, persze sok tejjel, mert nekem is úgy az igazi. Kellemes kávézással töltött perceket Nektek!

ADATVÉDELEM

Recepjeim, fotóim, egyéb írásaim kizárólag az írásos beleegyezésem után közölhetőek más oldalakon vagy nyomtatásban. Ez alól kivételt képeznek azok a gyűjtőoldalak, ahol nem közlik az egész írást, hanem csak annak első pár sorát és a folytatásért a blogomra kattint az olvasó.

Rendszeres olvasók

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP