Krumplifőzelék

2009. április 28.

Visszatértem. Nem akartam rögtön az elmút egy hét eseményeivel kezdeni, úgy illik, hogy ilyen sok idő után egy ételt posztoljak elsőként, s csak utána számolok be a többiről. Bő egy hét után tegnap főztem először. Igazából jól esett egy kicsit lazítani és nem főzni. A főzelékek közül nem ez a kedvencem, de néha nagyon jól tud esni. Én langyosan szeretem a legjobban és csakis a nagyim féle változatot, egy kis pörköltszafttal meglocsolva a tetjét, vagy sült virslivel esetleg fasírttal.

50 dkg krumpli
2 dl tejföl vagy joghurt
1,5 ek liszt
só, babérlevél


A krumplit megpucoljuk és apróra felkockázzuk, illetve ki-ki milyen nagyságban szereti. Sós, babérleveles vízben feltesszük főni. Amikor megpuhult a tejfölt vagy a joghurtot kikeverjük a liszttel és ezzel behabarjuk a krumplinkat. Egyszerű, gyors és néha nagyon jól tud esni egy ilyen egyszerű étel.

5 megjegyzés:

Gabojsza írta...

Sok boldogságot kívánok Nektek és igenis, várjuk a beszámolót az elmúlt hétvége történéseiről:-)
A krumplifőzelék nekem is kedvencem, a zöld pöttyös tálkád pedig gyönyörű!

Unknown írta...

Nagyon vártalak már :)

Viktoria írta...

Gabojsza, a beszámoló megszületett :), a végére sikeredett egy kis foodbloghoz illő rész is. A pöttyös tálka pedig a kedvencem.

Andi, örülök, hogy hiányoztam, most már megint mindegy megy majd a régi kerékvágásban :)

Anikó írta...

Sok boldogságot kívánok! Krumplifőzeléket én is csínaltom múlt heten :-) Én nagyon szeretem! Az a kis tál milyen aranyos!

Névtelen írta...

Nagyon finom a fozelek. Koszonom ezt a finom es egyszeru receptet.

ADATVÉDELEM

Recepjeim, fotóim, egyéb írásaim kizárólag az írásos beleegyezésem után közölhetőek más oldalakon vagy nyomtatásban. Ez alól kivételt képeznek azok a gyűjtőoldalak, ahol nem közlik az egész írást, hanem csak annak első pár sorát és a folytatásért a blogomra kattint az olvasó.

Rendszeres olvasók

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP