Bakancslista, vagyis mit ennék-innék utoljára?

2009. augusztus 1.

Gumimacik Vicától érkezett a kérdés mi szerint mi lenne az a 10 étel-ital amit utoljára ennék-innék. Nem rajongok túlságosan a különleges ételekért vagy a különleges ízek kombinálásáért, így az én listám azt hiszem nagyon átlagos és hétköznapi lesz.

1. Paradicsomos káposzta fasírttal a nagyim által készítve.
2. Csokis-banános crepa.
3. Egy freddito (átmenet a kávé-fagyi-shake között) a kedvenc kávézónkban.
4. N. anyukája által készített pizza.
5. Rántott csirkemmel kovászos uborkával és "zsíros" krumplival.
6. Szaganaki (serpenyőben sült vagy rántott sajt) bármelyik pici tavernában.
7. Egy fava-t Santorinin.
8. Almatea Istanbulban.
9. A világ legegyszerűbb spagettije, ami húslében főtt és a krétai anthotiro-val van megszórva.
10. És az utolsó ami kész gasztobűn, de néha olyan jól esik: egy sajtburgert és egy mc chicken-t a mcdonald's-ból.

Játékba hívnám Renit, Szepyke-t, Duende-t, Fruzskát és Napmátkát.

8 megjegyzés:

szepyke írta...

A McDonalds-ba én is mennék veled, sőt a paradicsomos káposztát is imádom!

És köszönöm a lehetőséget. Tőlem indult ez a kérdéssor, és már az ellentetjét is megírtam!:D
http://szepsegtar.blogspot.com/2009/07/volt-egy-listam-es-most-felidezem-vagy.html

Viktoria írta...

Ha majd Mo-ra megyek egyeztetünk egy közös sajtburgrezést:)

Unknown írta...

The best cooker ever.Trust me. I taste it every single day.
Post te by me,the lucky proud husband.

duende írta...

Hm... a paradicsomos káposztáért én is rajongok! :)

A többi is jöhetne - kivétel a McDonalds. Na jó. Egy fagyira hajlandó lennék bemenni. Karamellöntettel.

Viktoria írta...

Duende,
A paradicsomos káposzta az egyik legnagyobb kedvencem!
A McDonald's meg néhanapján jól esik. Kb. 2-3 havonta egyszer.

duende írta...

:))
Én a saját gyártmányú hamurgeremet szeretem... De azt nagyon. Sokszor csinálok, sült krumplival. Isteni. :)
Legutóbb tárcsán, a kertben sütöttem a húspogikat, nagyon jól sikerült.

erős ildikó írta...

Köszi a kérdést, megírtam:
http://napmatka.blogspot.com/2009/08/tor.html

ADATVÉDELEM

Recepjeim, fotóim, egyéb írásaim kizárólag az írásos beleegyezésem után közölhetőek más oldalakon vagy nyomtatásban. Ez alól kivételt képeznek azok a gyűjtőoldalak, ahol nem közlik az egész írást, hanem csak annak első pár sorát és a folytatásért a blogomra kattint az olvasó.

Rendszeres olvasók

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP