Mézes-mustáros sertéscsíkok

2009. szeptember 8.

Az elmúlt bő egy hét elég mozgalmasra sikeredett, főlet a péntek-vasárnap volt szaladgálós és eseményekkel teli, ugyanis a pár akik az esükvői tanuink voltak vasárnap tartották a kislányuk keresztelőjét. Itt a keresztelő is teljesen másképp zajlik, mint Magyaroszágon, az egyik legjelentősebb esemény az ember életében, még ha maga a keresztelt gyermek nem is emlékszik arra, hogy mi történt vele akkor.
Az elmúlt napokban vagy nem főztem, mert nem voltunk itthon szinte egész nap, vagy ha főztem akkor az valami olyan volt ami már szerepel a blogon, kivéve ez az étel.

Pork in honey-mustard sauce1

Hozzávalók:
30-40 dkg sovány sertéshús
3 dl tejszín
2 ek méz
3 ek mustár
só, bors
olívaolaj

A húst megmostam, leitattam róla a vizet és felcsíkoztam. Egy serpenyőben kevés olajat hevítettem és rádobtam a húst. Fehéredés után aláönöttem egy nagyon kevés vizet és magas lángon addig főztem amíg az összes víz elpárolgott alóla. Ekkor még vártam egy kicsit, hogy megpiruljon egy picit. Sóztam, borsoztam egy kicsit, hozzáadtam a mézet, a mustárt és a tejszínt, majd az egészet felforraltam. Megkóstoltam, hogy kell-e még bele valami és késznek nyilvánítottam. Rizst ettünk hozzá.

5 megjegyzés:

szepyke írta...

Már hiányoztál, nem illik ilyen sokára magunkra hagyni minket (blogok)!:DDD

Szeretem ezt a fajta húst. Nagyon is! Én szemes mustárral szoktam, úgy is nagyon érdekes

Viktoria írta...

Szepyke,
bocsánat :D, legközelebb, majd kikérőt írok neked, hogy elmehetek-e egy kis szabira? :DDDDD

Sajna nem volt itthon szemes mustár azzal tényleg jobban mutatott volna, majd legközelebb.

szepyke írta...

Nah, azért! :DD

trinity írta...

Ugyanígy készítem, mint te, csak szárnyasból. Nagyon finom!!!

Viktoria írta...

Trinity, én is jobban szeretem szárnyasból, de a férjem, nem nagyon rajong érte, így most az ő kedvéért készült sertéshúsból.

ADATVÉDELEM

Recepjeim, fotóim, egyéb írásaim kizárólag az írásos beleegyezésem után közölhetőek más oldalakon vagy nyomtatásban. Ez alól kivételt képeznek azok a gyűjtőoldalak, ahol nem közlik az egész írást, hanem csak annak első pár sorát és a folytatásért a blogomra kattint az olvasó.

Rendszeres olvasók

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP