Rendhagyó bejegyzés

2009. szeptember 8.

Ez most egy rendhagyó bejegyzés lesz, mivel semmi köze nincs a gasztronómiához. 4 hónappal az esküvőnk után végre a kezünkbe vehettük az ott készült videót és a fotóalbumot. A videó elején található egy rövid klip, zenés aláfestéssel a ceremóniáról. Ezt a videót szeretném most megosztani veletek. Hogy miért itt? Először valamilyen tárhelyre akartam feltenni, de aztán azt nem tartottam jó ötletnek. Aztán az ismerőseimnek és rokonoknak e-mailben akartam ezt elküldeni, de valamiért az e-mailem megmakacsolta magát és nem volt hajlandó hozzácsatolni a levélhez (pedig van lehetőség óriásmelléklet csatolására), végül nem tudom hányadik próbálkozásra sikerült. Aztán úgy döntöttem, hogy felteszem ide, mert mindenkinek mégse tudom lemásolni és elküldeni a 2 dvd-ből álló videót, így meg mindenki láthat belőle egy keveset. Úgy tervezem, mivel ez egy nagyon személyes dolog (bár az esküvő után leírtam és néhány képet is felraktam), hogy ez a poszt kb. 1 hétig lesz látható aztán törlöm, de még nem döntöttem el 100%-ra, hogy mit teszek. Bár azt hiszem sokan örülni fognak a videónak, hogy többet is láthatnak és megtudhatnak egy blog írójáról, mint a nickneve, a profilképe és az írásai. Én is nagyon sok bloggerre kíváncsi lennék, hogy hogy néz ki élőben. Sajnos nekem megmarad a fantáziálás, mert az, hogy akkor menjek Magyarországra amikorra gasztroblogger találkozót szerveznek annak sajnos nagyon kicsi az esélye.
A videó minőségén kicsit (nagyon) rontott, hogy le kellett kicsinyítenem a méretét az eredeti egy tizedére, de még így is élvezhető maradt itt a lehetőség aki meg szeretne kukkolni engem itt és most megteheti:


26 megjegyzés:

Cukroskata írta...

Sok boldogságot kívánok nektek :-)
és türelmet, és megértést egymás iránt.

Palócprovence írta...

Nagyon jó kis videó! Örülök, hogy velünk is megosztottad! :))

Annamarie írta...

Sok boldogságot kívánok én is. Jó a video, tetszik és maga az ötlet is. Mától én is rendszeres olvasóddá váltam.

Reni írta...

:)
olyan gyönyörű volt a fehér tulipáncsokor és a fátylad és úgy összességében te, illetve ti :)
köszönöm, hogy láthattam ;)

Főz és fecseg írta...

Sok boldogságot kívánok!:)

nelly írta...

Gratulálok én is! Különleges élmény volt egy más országban tartott esküvőt megnézni. Sok boldogságot kívánok Nektek.

Süti Bazár írta...

Ez gyönyörű volt !! :-)
Gratulálok, és sok boldogságot kívánok! :-)

á la carte kulinaria írta...

Gratulálok! Nagyon szépek vagytok! Sok boldogságot!

trinity írta...

Valóban gyönyörű volt a szertartás és ti is!!! Tényleg más, mint nálunk...
Mégegyszer sok boldogságot nektek!!!

Viktoria írta...

Mindenkinek nagyon-nagyon köszönjük a jókívánságokat :D !

Anyum és a nagyim már telesírtak több zsebkendőt, pedig ők élőben is látták :), mi lesz, ha odaér a postával az eredeti két dvd-ből álló videó. Több csomag zsepire lesz szükségük :)

Névtelen írta...

Engem nagyon megsirattál. Nagyon szépek voltatok, látszik rajtad, hogy nagyon nagyon boldog vagy:D. Legyen az életed további része is ilyen boldog. Ha lehetne most megdobálnálak rizzsel, hogy sok gyermekáldásod lehessen. Szerintem hagyd fenn, én tuti még vagy jó párszor megnézném.:)

Ildikó írta...

Egészen meghatódtam, borzogat a hideg, olyan szépek vagytok a videón! Köszönöm, hogy kicsit részese lehettem az örömötöknek. Nagyon-nagyon sok boldogságot kívánok nektek!

Névtelen írta...

Az én szemembe is könnyeket csaltál. Gyönyörűek voltatok, legyetek mindig nagyon boldogok!

Tünde

Névtelen írta...

Nagyon szépek vagytok. Sok ilyen szép napot még nektek....

L Niki

Ági írta...

Ez egy csodaszép esküvő lehetett. Gratulálok én is, és nagyon-nagyon sok boldogságot kívánok nektek.

Viktoria írta...

Ismét, mindenkinek nagyon-nagyon köszönjük a gratulációkat és a jókívánságokat :DDD !

Vica írta...

Köszönöm, hogy kicsit részese lehettem:) Megható videó. Még egyszer gratulálok nektek:)

KryaSpirit írta...

Köszönöm, hogy részese lehettem egy görög eslüvőnek!Teljesen elérzékenyültem. Érdekes szertartás volt és gyönyörű szép voltál (egyébként is szép vagy)!! Kívánom, hogy legyetek nagyon boldogok és minden úgy történjen közös életetekben ahogy az a legjobb nektek. Egyszer írhatnál arról hogy egy ilyen görög esküvőn mi mit jelent. Például miért forgatják a gyűrűket és a karikát a fejeteken és miért nem egymásnak húzzátok fel a gyűrűt. Kíváncsi lennék rá. Annyira szeretem azt az országot, meg a görög embereket is. Szerencsés vagy, hogy ott élhetsz!!:))

mmama írta...

Noha nem vagyok " gasztros"
gratulálok, sok szerencsét !
És a Férjednek is :συγχαρητηρια μου
καλη τυχη !

Viktoria írta...

Benzsi, válaszolam neked a blogodon.

Mmama, köszönjük szépen :)! Ευχαριστουμε πολυ!
Nem is tudtam, hogy tudsz görögül :o
Honnan a tudás?

mmama írta...

Húsz éve járunk minden évben.
Egy szerencsés baleset folytán hat hetet kényszerültem kint tölteni.
De azóta is rendületlenül megyünk.
Már családok várnak vissza.
Így rám ragadt, aztán érdekelni kezdett és folyamatosan csiszolgatom, illetve ápolom ami van.Vannak könyveim, billentyüzetem és nagy nagy akarásom.
Mert hiszem hogy tudni csak az tud aki oda születik.De igyekezni lehet.
Az idei év a sóvárgásé, nem jött össze.
De már megkezdtük a jövő évi tervezést. Ami előre láthatólag:
Velence- Patras komppal onnan valamerre lejjebb kocsival.
Várnak Evián, Zantén,és még feljebb is, de mindent egyszerre..
Majd meglátjuk !

Viktoria írta...

Mmamma, így már értem. Én mikor ideköltöztem, akkor mé a köszönésen és a hogy vagyon kívül semmit nem tudtam. Akkor úgy éreztem ez egy borzasztó nehéz nyelv és soha nem fogom megtanulni. Az itt élés nagyon sokat segített. Egyrészt rá van kényszerülve az ember, másrészt fél év kell, mire rááll az ember füle és onnantól kezdve már szivacsként issza az egészet és gyorsan megtanulod.

Delish írta...

Sok boldogsagot! Nagyon meghato, szep a zenei alafestes, gyonyoru a csokrod, az egesz szertartas, de a legszebbek Ti vagytok!

Névtelen írta...

Szia! Én csak pár napja találtam ide, így most kívánok sok boldogságot! Üdv.: Orsi (Swe)

mia írta...

Szia!

Most találtam rád:)
Nagyon sok boldogságot kívánok nektek! A video telitalálat:)
De nagyon kíváncsi lettem,hogy egyáltalán hogy kerültél Görögországba?Arról nem írsz blogot?A párodat hogy ismerted meg? Olyan szívesen olvasnám a történeteidet. Nagy rajongója vagyok Görögországnak :)Sokszor jártam már ott, de szigeten még nem voltam.
Az egyik barátnőm Hersonnisosban él a barátjával :) Sajnos még nem tudtam őket meglátogatni, bár tervben van, csak ők ilyenkor sokat dolgoznak, nem lenne idejük rám :(
Megyek, olvasom tovább a blogod ;)
No és várom, hátha írsz még magadról is vmit;)

Viktoria írta...

Szia Mia,

Köszönjük a jókívánságot:)! Az itteni életről nem írok külön blogot amit úgy érzek, hogy megosztanék és érdekes is azt itt szoktam közzé tenni. De ha a görög élet vagy a görög címszóra kattintasz a fejléc alatti menüsávban akkor ott olvashatsz rólunk, az itteni szokásokról-életről + recepteket.
Én azt vallom, hogy Krétát minden embernek látnia kellene legalább 1× az élete folyamán! Ezt nem azért írom mert itt élek, amikor először jöttem ide még csak szipla túristaként nyaralni már akkor így gondoltam!

ADATVÉDELEM

Recepjeim, fotóim, egyéb írásaim kizárólag az írásos beleegyezésem után közölhetőek más oldalakon vagy nyomtatásban. Ez alól kivételt képeznek azok a gyűjtőoldalak, ahol nem közlik az egész írást, hanem csak annak első pár sorát és a folytatásért a blogomra kattint az olvasó.

Rendszeres olvasók

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP