Pöttyös tál kollekció

2009. október 1.

Mivel sokaknak tetszenek a pöttyös tálaim, úgy döntöttem megmutatom nektek az eddig beszerzett példányokat. Jelenleg hatot birtoklok belőlük és majd mindennap használom valamelyiket. Azt, hogy Magyarországon hol lehet ilyen vagy hasonló tálakat kapni azt sajnos nem tudom.
Itt többféle formában, méretben és színben lehet kapni őket, sőt már láttam só-bors szórót, hullámos szélű piteformát, aztán egy fehér hosszúkás tálon három kis pöttyös tálkát (mogyoróféléknek kiváló) stb. Szóval a kollekció valószínűleg még bővülni fog.

My favourite pots

17 megjegyzés:

Névtelen írta...

jaj, de nagyon szépek!!!

Névtelen írta...

az idöjárásért meg külön irigyellek....

Cinkapanka . . . írta...

Pesten tudok egy nagyon jó konyhai boltot: Kookta

http://kookta.hu/termekek/emile-henry/

Ott vannak ilyen kerámia tepsik/edények.

Ugyan nem pöttyösek, de színesek. :)

Cserke írta...

Nagyon szépek.
És a fotó is :)

Indigó írta...

Mesegyönyörűűűűű szépek!!! :)
Szeretnék ilyet én is...

Ági írta...

De szépek. És ezt ott hol lehet kapni? Csak ha netán arra járnék, tudjam. :) Ezért már megérné arrafelé nyaralni valamikor. :))

Névtelen írta...

Szia!
Szinten Gorogorszagban (Nafplio) elek, es erdekelne, hogy hol bukkantal ezekre a csodaszep talakra. Hatha lehet errefele is ilyeneket kapni.
Epp most keszul a recepted alapjan eletem elso moussakaja, ha kesz lett, megirom hogy sikerult.
Udv: Kriszta

mandy tarragon írta...

annyira cukik, mar en is akartam mondani :)

Viktoria írta...

Sziasztok,
Úgy látom tényleg sokaknak tetszenek az én kis drágáim :).

Cinkapanka, köszönöm az infót, még ha nem is pöttyös, de színes hasonló tálak beszerzési helyével kapcsolatosan.

Nos ha valaki esetleg itt járna a szigeten, annak információval szolgálhat az, hogy a sziget fővárosában Heraklionban a városközpontban található szinte összes konyhafelszerelés üzletben fellelhető.

Limara írta...

Ha nem haragszol én is irigy vagyok rájuk!:)) Gyönyörűek!:))

Éva írta...

Magánimport esetleg?:D

szepyke írta...

Besárgultam. Most mehetek orvoshoz, mert vagy kínai lettem, vagy iszonyat irigy... Gyönyörűűűűűek!

Macus írta...

Mindig csodáltam a képeken ezeket a kis "pötyiket", de így együtt olyan mesébe illők. Szó szerint .

mmama írta...

Mit gondolsz jövőre még kapható lesz?
kb : szept 01 !!!!!!

Döntés született :))

Névtelen írta...

Szia! Nagyon-nagyon tetszetösek a táljaid! :-) Szeretem ezt a fajtát. Nekem csak simán piros és fehér színüek vannak. De ezek nagyon derüsek! Üdv.: Orsi (swe)

ADATVÉDELEM

Recepjeim, fotóim, egyéb írásaim kizárólag az írásos beleegyezésem után közölhetőek más oldalakon vagy nyomtatásban. Ez alól kivételt képeznek azok a gyűjtőoldalak, ahol nem közlik az egész írást, hanem csak annak első pár sorát és a folytatásért a blogomra kattint az olvasó.

Rendszeres olvasók

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP