Falatnyi húsgombócok - Κεφτεδακια

2011. június 3.

Falatnyi húsgombócok. Ebben a verzióban tojás nélkül. Az előételek között találjuk meg itt Görögországban az étlapon. Még nem találkoztam olyannal aki ne szerette volna.

Fried meat balls - Keftedakia

Hozzávalók:
50 dkg darált marhahús
2-3 ek friss apróra vágott petrezselyem
só, bors
2 ek olívaolaj
2-3 ek sűrű joghurt
1/2 csésze kétszersült morzsává darálva
1 közepes hagyma nagyon apróra vágva

A hozzávalókat alaposan összedolgozom és diónyi golyókat formálok belőlük. Egy serepenyőben pici olajat hevítek és minden oldalukról megpirítom őket. Papírtörlőre szedem és leitatom a felesleges olajat. Citrommal tálalom.

9 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Azt hiszem, ez kell most nekem! :) Köszönöm az ötletet!

Judit írta...

Ez nagyon guszta! Meg is van a vacsi receptje. Ευχαριστώ! :)

4Gyerek írta...

marhahús, joghurt, gombócolás, olajban sütés....hmmm.
megkóstolnám.

jókaja írta...

Ellenállhatatlanok! Megyek marhahúsért :-)

Jól vagytok? Kis Feta nő, mint a dudva? ;-)

Viktoria írta...

Köszönöm a dícséreteket!
A lényeg, hogy tényleg pici olajon süssük!

Jókaja,
Köszönjük, igen jól vagyunk:)!
Kis Fahéj nagyon nagy már.

Delish írta...

nagyon finom volt, megcsinaltam pulyka husibol, koszi erte :)

Nyárikonyha írta...

imádom. ezt megcsinálom. még féllábbal "nálatok"vagyok, a héten jöttem vissza Görögországból:-)hoztam citromot!

Viktoria írta...

Delish,
örülök, hogy ízlett :)!

Nyárikonyha,
remélem ízleni fog!

Eszter írta...

Elmentettem a receptet, irtó jól hangzik! Köszi! ;-)

ADATVÉDELEM

Recepjeim, fotóim, egyéb írásaim kizárólag az írásos beleegyezésem után közölhetőek más oldalakon vagy nyomtatásban. Ez alól kivételt képeznek azok a gyűjtőoldalak, ahol nem közlik az egész írást, hanem csak annak első pár sorát és a folytatásért a blogomra kattint az olvasó.

Rendszeres olvasók

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP