Spenótos rizs - Σπανακορυζο

2011. szeptember 13.

Spenót. Soha nem kóstoltam a spenótfőzeléket. Így úgy gondoltam, hogy nem is szeretem a spenótot. Egy spenótos-fetás pite elfogyasztása után rájöttem, hogy tévedtem. Na nem eszem minden nap, sőt minden héten sem, de néha azért megeszek egy jó kis spenótos-fetás pitét.
A spenótos rizst viszont meg se kóstolom. Az más. Ez csak és kizárólag Kis Fahéj részére készül. Ő imádja. Mit imádja falja!
Eredetileg kevesbé leveses, de én így készítem, mert másképp nem enné meg. Ha valami nem szaftos az nem csúszik neki.

spinach rice - σπανακορυζο

Hozzávalók 2 személyre:
1/2 kg friss spenót
1/2 csésze rizs
kapor, só, bors
1 kis fej hagyma
olívaolaj

A hagymát apróra kockázom és olívaolajon megfuttatom. Rádobom a megmosott, megtiszított, durvára vágott spenótot és megfonnyasztom. Sózom, borsozom, apróra vágott kaprot dobok rá kb. 1 evőkanálnyit. Hozzáadok 1/2 csésze rizst és 2 csésze vizet. Lassú tűzön addig forralom amíg a rizs megpuhul és majdnem minden vizet felvett.
Rizstől függően lehet, hogy kevesebb vagy több víz szükséges hozzá.
Kínálhatunk hozzá citromgerezdet, van aki szereti egy kevés citromlével meglocsolni evés előtt.

0 megjegyzés:

ADATVÉDELEM

Recepjeim, fotóim, egyéb írásaim kizárólag az írásos beleegyezésem után közölhetőek más oldalakon vagy nyomtatásban. Ez alól kivételt képeznek azok a gyűjtőoldalak, ahol nem közlik az egész írást, hanem csak annak első pár sorát és a folytatásért a blogomra kattint az olvasó.

Rendszeres olvasók

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP